Vragen
Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig aan Feniksknabbelhoekje.be gesteld worden.
Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier
of stuur een e-mail naar Feniksknabbelhoekje@gmail.com
Algemeen
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via ons e-mailadres: feniksknabbelhoekje@gmail.com Wilt u liever één van onze medewerkers spreken, dan kunt u ons bellen op +32 (0)489 00 23 43.
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar.
Eveneens kan u hier ons contactformulier gebruiken om uw bericht naar ons door te sturen. Zo gauw mogelijk nemen we dan contact met u op.
Wij helpen u graag verder!
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
U kunt een artikel zoeken via de zoekbalk bovenaan de website. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons gehele assortiment.
Vervolgens zullen er een aantal artikelen getoond worden die aan uw zoekterm voldoen.
Mocht u een bepaald artikel niet kunnen vinden, mail dan gerust naar Feniksknabbelhoekje@gmail.com of bel ons even op het nummer +32 (0)489 00 23 43. Wij helpen u graag!
WEES WELKOM!
Of…
Helemaal bovenaan de pagina ziet u het knopje ‘Inloggen’. Hier klikt u op en komt terecht op onze Login Pagina
Vervolgens registreert u uw emailadres , klik op ‘ Registreren’ en voilà, uw account is aangemaakt!
Een link om een nieuw wachtwoord in te stellen zal naar je e-mailadres worden verzonden.
Vanaf je account dashboard kun je recente bestellingen bekijken, verzend- en factuuradressen beheren en wachtwoord en account details bewerken.
U wordt ook steeds op de hoogte gebracht van de aanmaak van uw Feniks knabbelhoekje account via mail.
Steeds welkom bij Feniks knabbelhoekje. Lekker gezond voor uw hond!
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 75,00 binnen België en Nederland.
Bij bestellingen onder de € 75,00 rekenen we verzendkosten.
De tarieven (Incl. B.T.W.) die we handhaven, en automatisch worden berekend bij de checkout, kan u vinden in onderstaand document:
GRATIS THUISLEVERING OF PICKUP bij bestellingen vanaf € 75,00 binnen België en Nederland.
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
Om een bestelling te plaatsen, hoeft u niet per se een account aan te maken.
U kunt direct zoeken naar het artikel en deze in uw winkelmand plaatsen.
Wanneer u liever geen account aanmaakt, laat u de optie: ‘Account aanmaken?’ leeg op de “afrekening en leveringsgegevens” pagina.
Wij van onze kant raden aan deze optie ’Account aanmaken?’ wel degelijk te activeren , wat uw volgende aankopen nog makkelijker en sneller zullen laten verlopen.
Wij hanteren geen minimale bestelwaarde. Elke aankoop wordt met dezelfde zorg en aandacht door ons behandeld en verzonden.
Of u nu een klein pakje of een grotere vracht bestelt, u bent bij ons altijd welkom!
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 75 naar België en Nederland.
Bij bestellingen onder de € 75 rekenen we verzendkosten.
De tarieven (Incl. B.T.W.) die we handhaven, en automatisch worden berekend bij de checkout, kan u vinden in onderstaand document:
GRATIS THUISLEVERING OF PICKUP bij bestellingen vanaf € 75,00 binnen België en Nederland.
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
Bij Feniksknabbelhoekje.be is de wettelijke garantie van toepassing.
Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product en dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken.
Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging.
Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
We gebruiken verschillende kortingscodes, maar deze zijn niet allemaal geldig voor elk product. Voordat u een bestelling plaatst, controleer alstublieft of de door u gekozen kortingscode toepasbaar is op het gewenste product. Ons assortiment bevat zowel sale artikelen als artikelen die niet in de sale zijn, evenals multipacks met kortingen en producten die uitgesloten zijn van alle kortingen. Voor meer informatie over welke artikelen in aanmerking komen voor korting met uw specifieke code, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelling
Bestelt u op een werkdag voor 12.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met DPD streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u direct een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om uw bestelling keurig in te pakken en te versturen.
Samen met DPD streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen in België en Nederland met een maximum levertermijn van 1-5 werkdagen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Bestelt u op een werkdag voor 12.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Nalevering
We doen ons best uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.
Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, kunt u dat zien in uw winkelmandje en in de mail die u ontvangt als u de bestelling geplaatst heeft. Het artikel dat nageleverd wordt, staat in de kleur oranje vermeld.
Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. U ontvangt hiervan een mail. Ook kunt u de status van uw (na)bestelling bekijken in ‘Mijn account’. Uiteraard betaalt u geen extra verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.
Heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via de mail Feniksknabbelhoekje@gmail.com of bel +32 (0)489 00 23 43. Wij helpen u graag verder!
DPD informeert je altijd op voorhand over de dag van levering van je pakket. Komt die dag niet uit? Geen probleem, tot 30 min voor de levering kan je nog wijzigingen uitvoeren! Je kan het moment en het adres van levering laten wijzigen en je pakket
- afhalen in een Pickup parcelshop in de buurt,
- laten leveren op een andere dag,
- laten leveren op een ander adres of
- laten neerzetten op een veilige locatie (safe place).
Op de dag zelf word je per e-mail en/of sms geïnformeerd over het tijdvak van 1 uur waarin je pakket zal aankomen.
Download de myDPD app en mis geen leveringen meer!
Geen probleem. Je pakket wordt bij je buur geleverd. Is deze ook niet thuis? Dan wordt je pakket naar een Pickup parcelshop in je buurt gebracht. Op deze manier heb je je pakket zo snel mogelijk in je bezit en bepaal je zelf wanneer je het gaat ophalen.
De DPD chauffeur laat een mededeling in je brievenbus achter met vermelding van het adres van de Pickup parcelshop en het tijdstip vanaf wanneer je het pakket kan ophalen. Je krijgt van DPD ook een e-mailbericht wanneer het pakket is aangekomen in de Pickup parcelshop.
Neem je identiteitsbewijs mee wanneer je je pakket gaat afhalen. Je krijgt 7 dagen tijd om het op te halen, daarna wordt het terug naar de afzender gestuurd.
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan en vind je meer informatie over onze Pickup parcelshops (locaties, openingsuren…).
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer.
Dit nummer wordt na bevestiging van uw bestelling naar uw email adres gestuurd samen met alle details van uw aankoop op onze site.
Download de nieuwe myDPD app en mis geen leveringen meer!
Een Pickup parcelshop is een locatie voor het verzenden en ophalen van pakketten.
Wanneer je kiest voor een levering in een Pickup parcelshop, kies je voor de zekerheid om je pakket te kunnen ophalen wanneer het jou uitkomt dankzij de flexibele openingstijden.
Alle Pickup parcelshops zijn minstens van dinsdag tot zaterdag geopend.
Met 1.600 Pickup parcelshops in de Benelux, zijn we altijd in de buurt. Ontdek je dichtstbijzijnde Pickup parcelshop.
Verzending
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 75,00 naar België en Nederland.
FENIKSKNABBELHOEKJE.BE
UW DIERENWINKEL IN DE BUURT
Bij bestellingen onder de € 75,00 rekenen we verzendkosten.
Tarieven die we handhaven:
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 75,00 naar België en Nederland.
Uw bestelling wordt door ons met de grootst mogelijke zorg samengesteld en ingepakt. Daarna wordt uw bestelling overgedragen aan DPD.
Feniksknabbelhoekje.be heeft gekozen voor DPD als verzendpartner.
Wij vinden dat deze verzendpartner een aantal grote voordelen heeft boven andere verzenders:
Snelle en efficiënte thuislevering, of een adres naar uw keuze. Met DPD Home en Predict bent u volledig op de hoogte waar uw pakket is.
LIEVER AFHALEN IN EEN PICKUP SHOP ?De zekerheid om uw pakket te kunnen ophalen wanneer het u uitkomt
- DPD heeft het meest fijnmazige netwerk van minimaal 100.000 Pakketpunten en -automaten in Europa. Naast lokale winkels en buurtpunten maakt DPD ook gebruik van pakketautomaten. waar u uw pakket kan ophalen. Vindt hier een pickup shop dichtbij u in de buurt. https://www.dpdgroup.com/be/mydpd/parcel-shops/
DPD Track and trace code
Zodra uw bestelling door ons is verzonden, ontvangt u een mail met daarin een track and trace code waarmee u het pakket kunt volgen. Op de website van onze verzendpartner DPD kunt u met de track and trace code uw pakket volgen.
Dankzij het DrivingChange programma van DPDgroup worden alle pakketten in Europa CO²-neutraal geleverd !
DPDgroup werkt continu aan het verkleinen van haar ecologische voetafdruk en investeert daarnaast ter compensatie in groene projecten om een CO²-neutraal leverproces te bekomen.
Bovendien wordt volop gefocust op de vergroening van het wagenpark door het inzetten van steeds meer elektrische- en lage emissie voertuigen. Meer weten? Klik hier. ( https://www.dpd.com/group/en/sustainability )
Retourneren
- Niet tevreden? Geld terug!
- Bedenk termijn van 14 dagen
- Binnen 14 dagen na ontbinding uw geld retour
Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we samen met u in orde maken. Bel ons! Schrijf ons! Seeds blij van u te horen!
Samen vinden we zeker en vast een oplossing voor dit ongemak.
Na uw contact met ons, ontvangt u een retourlabel dat uw gratis retourverzending verzekert.
Nadien hoeft u slechts uw pakket met dit retourlabel af te geven bij een verzendpunt van onze verzendpartner DPD.
Vervolgens houden wij u op de hoogte van de retour per mail en in uw account op onze site.
Zodra uw pakket weer in onze handen verkeert wordt uw aankoop integraal teruggestort via het door u uitgekozen betaalsysteem.
De verzendkosten van een eventuele retour neemt feniks Knabbelhoekje voor zijn rekening.
Wij storten het aankoopbedrag van het geretourneerde pakket, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending(*), zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug op uw rekening.
(*)Opgelet: Enkel wanneer u de volledige bestelling ( = alle aangekochte items ) terugstuurt, worden ook de transportkosten voor de heenzending teruggestort. In alle andere gevallen worden de kosten voor de heenzending niet teruggestort.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
Retourneren bij onze vestiging (alleen op afspraak)
Woont u in de buurt van Feniksknabbelhoekje.be, dan kunt u uw artikel natuurlijk ook bij onze vestiging ruilen. Laat ons dat dan even per mail of telefonisch weten zodat er zeker iemand aanwezig is.
Wij zijn gevestigd op de Brusselstraat 362, 1702 Groot-Bijgaarden, (Dilbeek) / België
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen in onze webwinkel.
Voldoet uw aankoop toch niet aan uw verwachting en wilt u deze retourneren?
Dat is uiteraard geen probleem.
U heeft na ontvangst van het artikel 14 dagen bedenktijd.
Let wel op dat uw retourzending aan onze retourvoorwaarden voldoet.
Hier zullen nooit extra kosten voor u aan zijn verbonden.
Heeft u verzendkosten betaald voor de heenzending? Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we niet alleen het aankoopbedrag, maar ook de door u betaalde verzendkosten terug.
Aankoopbedrag terug bij een retourzending, garantie
Feniks Knabbelhoekje hanteert een zichttermijn van 14 dagen en dit gaat in vanaf de dag dat de bestelling wordt afgeleverd. Dit betekent dat u bij ons binnen 14 dagen na ontvangst van de aankoop af kunt zien.
U heeft vervolgens nog eens 14 dagen om het product daadwerkelijk terug te sturen. Hoe dat werkt, kunt u hier bekijken.
De verzendkosten van een eventuele retour neemt feniks Knabbelhoekje voor zijn rekening.
Wij storten het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel, inclusief eventuele standaard verzendkosten voor de heenzending(*), zo spoedig mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding, terug op uw rekening.
(*)Opgelet: Enkel wanneer u de volledige bestelling ( = alle aangekochte items ) terugstuurt, worden ook de transportkosten voor de heenzending teruggestort. In alle andere gevallen worden de kosten voor de heenzending niet teruggestort.
Wij mogen wachten met terugbetaling tot wij de goederen hebben teruggekregen.
De wettelijke garantie is van toepassing op al onze artikelen. Dat houdt in dat een artikel datgene moet doen wat u er in alle redelijkheid van mag verwachten van het artikel.
Vragen? Bel ons op +32 (0)489 00 23 43 of stuur ons een e-mail via Feniksknabbelhoekje@gmail.com Wij zorgen ervoor dat uw vraag zo snel mogelijk wordt beantwoord!
Factuur
De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bekijk laatste bestellingen”.
Daarna kies je voor “download factuur”.
Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.
Nee dat is niet mogelijk.
Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.
Liep er iets mis volgens u? Neem dan gerust contact op met ons. Uw aankoop bij ons is steeds veilig.
Steeds blij om van u te horen en vooral verder te helpen, wanneer we daartoe in staat zijn.
Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn alle prijzen inclusief BTW.
- De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.
- het bedrag exclusief BTW rekent u uit door de verkoopprijs te delen door 1,21.
- de berekening van het BTW bedrag is als volgt. Onze verkoopprijs inclusief 21% BTW moet worden vermenigvuldigd met 17,35%. Een voorbeeld berekening hiervan is: een product kost €121, hier zit €21 BTW in verwerkt. Dit wil zeggen dat de verkoopprijs inclusief BTW * ((100/121)=82,65%)-100% is en uitkomt op een werkelijke prijs van €121*(100/121)= €100.
Wij helpen u graag met uw bestellingen, betalingen en uw rechten als consument.
We staan klaar om problemen op te lossen en bestellingen soepel te laten verlopen.
Vragen
Hieronder treft u enkele vragen aan die regelmatig aan Feniksknabbelhoekje.be gesteld worden.
Heeft u een vraag die er nog niet bij staat? Neem dan contact met ons op via het contactformulier
of stuur een e-mail naar Feniksknabbelhoekje@gmail.com
Algemeen
Wij zijn 24 uur per dag bereikbaar via ons e-mailadres: feniksknabbelhoekje@gmail.com Wilt u liever één van onze medewerkers spreken, dan kunt u ons bellen op +32 (0)489 00 23 43.
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur telefonisch bereikbaar.
Eveneens kan u hier ons contactformulier gebruiken om uw bericht naar ons door te sturen. Zo gauw mogelijk nemen we dan contact met u op.
Wij helpen u graag verder!
U kunt een artikel zoeken via de zoekbalk bovenaan de website. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons gehele assortiment.
Vervolgens zullen er een aantal artikelen getoond worden die aan uw zoekterm voldoen.
Dit geldt voor alle categorieën. Vervolgens komt u op de desbetreffende pagina uit, waar u gericht kunt zoeken naar het artikel.
Mocht u het artikel niet kunnen vinden, mail dan gerust naar Feniksknabbelhoekje@gmail.com of bel ons even op het nummer +32 (0)489 00 23 43. Wij helpen u graag!
Bovenaan de pagina ziet u het kopje ‘Account’. Hier klikt u op. Vervolgens klikt u bij ‘Ik ben nog geen klant’ op ‘Nu registreren’. Vul uw gegevens in, klik op ‘ Registreren’ en voilà, uw account is aangemaakt!
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 70,00 binnen België.
Bij bestellingen onder de € 70,00 rekenen we € 4,80 verzendkosten.
Om een bestelling te plaatsen, hoeft u niet per se een account aan te maken.
U kunt direct zoeken naar het artikel en deze in uw winkelmand plaatsen.
U vervolgt uw bestelling door onderaan bij Stap 1 de optie ‘Bestellen zonder een account aan te maken’ te kiezen.
Wij hanteren geen minimale bestelgrootte.
Of u nu een klein pakje of een grotere vracht bestelt, u bent bij ons altijd welkom!
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 70 naar België.
Bij bestellingen onder de € 70 rekenen we € 4,80 verzendkosten.
Bij Feniksknabbelhoekje.be is de wettelijke garantie van toepassing.
Dit houdt in dat we verantwoordelijk zijn voor het leveren van een goed product en dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten.
Je moet een artikel in ieder geval een bepaalde tijd zonder problemen kunnen gebruiken.
Als een product niet goed is, dan zullen wij zorgen voor herstel of vervanging.
Indien er geen oplossing is zal het aankoopbedrag gerestitueerd worden.
We gebruiken verschillende kortingscodes, maar deze zijn niet allemaal geldig voor elk product. Voordat u een bestelling plaatst, controleer alstublieft of de door u gekozen kortingscode toepasbaar is op het gewenste product. Ons assortiment bevat zowel sale artikelen als artikelen die niet in de sale zijn, evenals multipacks met kortingen en producten die uitgesloten zijn van alle kortingen. Voor meer informatie over welke artikelen in aanmerking komen voor korting met uw specifieke code, kunt u contact opnemen met onze klantenservice.
Bestelling
Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden. Samen met PdPbe streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Nadat u uw bestelling geplaatst heeft, ontvangt u direct een mail met daarin een bevestiging van uw bestelling. Wij gaan vervolgens aan de slag om uw bestelling keurig in te pakken en te versturen.
Bestelt u op een werkdag voor 17.00 uur, dan wordt uw bestelling nog dezelfde dag verzonden.
Samen met PdPbe streven wij ernaar uw bestelling de volgende dag te bezorgen in België.
Wanneer u bestelt op een zaterdag, zondag of feestdag, dan wordt uw bestelling de eerstvolgende werkdag verzonden.
Nalevering
We doen ons best uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.
Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, kunt u dat zien in uw winkelmandje en in de mail die u ontvangt als u de bestelling geplaatst heeft. Het artikel dat nageleverd wordt, staat in de kleur oranje vermeld.
Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. U ontvangt hiervan een mail. Ook kunt u de status van uw (na)bestelling bekijken in ‘Mijn account’. Uiteraard betaalt u geen extra verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.
Heeft u een vraag, neem dan contact met ons op via de mail Feniksknabbelhoekje@gmail.com of bel +32 (0)489 00 23 43. Wij helpen u graag verder!
Wanneer u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u na de betaling direct een bevestiging van uw bestelling per mail. In uw account verandert de status van uw bestelling naar ‘IN BEHANDELING’.
Nadat de bestelling door ons magazijn is verwerkt, ontvangt u per mail een verzendbevestiging met een track and trace code. In uw account verandert de status van uw bestelling naar ‘VERZONDEN’.
Zodra de bestelling is verzonden, kunt u de factuur downloaden.
- BETALING: uw bestelling is geplaatst. De betaling is nog niet door ons ontvangen.
- IN BEHANDELING: uw bestelling is geplaatst en betaald. De bestelling is nog niet verzonden.
- VERZONDEN: uw bestelling is geplaatst, betaald en verzonden.
PdPbe track and trace
Op de website van onze verzendpartner PdPbe kunt u met de track and trace code uw pakket volgen.
Wanneer uw bestelling is afgerond, ontvangt u van ons via e-mail een bevestiging van de zojuist geplaatste bestelling.
Mocht er onverhoopt iets fout zijn gegaan tijdens het bestelproces kunt u altijd contact opnemen met ons op via e-mail Feniksknabbelhoekje@gmail.com
of telefonisch op +32 (0)489 00 23 43
Verzending
Wij verzenden GRATIS bij bestellingen vanaf € 70,00 naar België.
Bij bestellingen onder de € 70,00 rekenen we € 4,80 verzendkosten.
Retourneren
Wij hopen dat u tevreden bent met uw aankoop. Is het artikel toch niet helemaal wat u ervan verwacht? Dit gaan we samen met u in orde maken.
–> Klik hier voor ons ruil- en retourportaal
- Niet tevreden? Geld terug!
- Bedenk termijn van 30 dagen
- Binnen 14 dagen na ontbinding uw geld retour
1) Gelieve uw artikelen retour te sturen via het retourportaal; verder hebben we niet veel meer van u nodig. Het retourproces is eenvoudig en intuïtief.
2) Geef uw zending af bij een verzendpunt van PdPbe afhankelijk van uw retourlabel. We houden u op de hoogte van de retour per mail en in uw account.
Retourneren bij onze vestiging
Woont u in de buurt van Feniksknabbelhoekje.be, dan kunt u uw artikel natuurlijk ook bij onze vestiging retourneren. Op deze manier betaalt u geen portokosten voor de retourzending.
Wij zijn gevestigd aan de Westrand op de d’Arconatistraat 7 (1700 – Dilbeek). Wilt u het artikel retourneren bij onze vestiging? Laat ons dat dan graag per mail of telefonisch weten.
Wij doen er alles aan om u zo goed mogelijk te informeren over de artikelen in onze webwinkel.
Voldoet uw aankoop toch niet aan uw verwachting en wilt u deze ruilen of retourneren?
Dat is uiteraard geen probleem.
U heeft na ontvangst van het artikel 30 dagen bedenktijd.
Let wel op dat uw retourzending aan onze ruil- en retourvoorwaarden voldoet.
Heeft u verzendkosten betaald voor de heenzending? Als u de gehele bestelling retourneert, betalen we niet alleen het aankoopbedrag, maar ook de door u betaalde verzendkosten terug.
Let op: De kosten van de retourzending zijn voor uw rekening.
Factuur
De factuur kun je altijd terugvinden in “Mijn account” onder “Bekijk laatste bestellingen”.
Daarna kies je voor “download factuur”.
Deze kun je vervolgens printen vanuit je browser.
Nee dat is niet mogelijk.
Zodra je bestelling is verzonden is het niet mogelijk om de factuur aan te passen.
Liep er iets mis volgens u? Neem dan gerust contact op met ons. Uw aankoop bij ons is steeds veilig.
Steeds blij om van u te horen en vooral verder te helpen, wanneer we daartoe in staat zijn.
Wij zijn graag transparant in alles wat we doen!
In onze shop zijn alle prijzen inclusief BTW.
- De artikelen staan inclusief BTW in de shop en op de factuur. Het BTW bedrag kunt u ten alle tijden terugvinden op de factuur.
- het bedrag exclusief BTW rekent u uit door de verkoopprijs te delen door 1,21.
- de berekening van het BTW bedrag is als volgt. Onze verkoopprijs inclusief 21% BTW moet worden vermenigvuldigd met 17,35%. Een voorbeeld berekening hiervan is: een product kost €121, hier zit €21 BTW in verwerkt. Dit wil zeggen dat de verkoopprijs inclusief BTW * ((100/121)=82,65%)-100% is en uitkomt op een werkelijke prijs van €121*(100/121)= €100.
Wij helpen u graag met uw bestellingen, betalingen en uw rechten als consument.
We staan klaar om problemen op te lossen en bestellingen soepel te laten verlopen.
Steeds blij om van u te horen!