Bestellen
Voor uw veiligheid worden alle bestellingen verwerkt via Bancontact, Payconiq, Ideal of Paypal. Maak uw keuze en alvorens u effectief kan ‘bestellen en betalen’ tikt u eveneens de optie ‘ik heb de website gelezen en ga ermee akkoord’ aan. Op de link ‘voorwaarden’ kan u onze algemene voorwaarden nalezen. Een betaling via Bancontact, Payconiq, Ideal of Paypal. uitvoeren is kinderlijk eenvoudig. Met het kaartnummer en de vervaldatum die op de betaalkaart staan, is betalen zo gebeurd. Via de zogeheten ‘digipas’ keurt u als klant de betaling met deze betaalmethode goed via de eigen bankomgeving. Mocht het makkelijker voor u zijn, kunt u uw factuurbedrag ook altijd handmatig overmaken op ons IBAN rekeningnummer BE74 0637 7431 9107 onder vermelding van uw factuurnummer.
Dankuwel, u heeft nu alle stappen binnen het betaalproces succesvol doorlopen. Uw bestelling is geplaatst en wij gaan ervoor zorgen dat u uw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. U ontvangt een e-mail met de bevestiging van uw bestelling met alle details van uw aankoop.
Uw bestelling wordt verzonden van zodra wij uw betaling ontvangen hebben.
Heeft u nog een vraag, opmerking of tip? Aarzel dan niet om met ons in contact te treden.
Feniksknabbelhoekje@gmail.com
+32 489 00 23 43
Hoe kan ik mijn pakket volgen?
Op www.dpd.be kan je de status van je pakket nagaan. Het enige wat je nodig hebt is het 14-cijferig pakketnummer.
Download de nieuwe myDPD app en mis geen leveringen meer! (https://www.youtube.com/watch?v=otKuH4ktYyU)
DPD levering aan huis of op een adres naar keuze
Flexibele levering met Predict van DPD
Wil je precies weten wanneer je zending wordt geleverd? Dit is perfect mogelijk met Predict van DPD.
Deze innovatieve service bericht jou over de levering, tot op 1 uur nauwkeurig. Je wordt vooraf op de hoogte gebracht van het aflevermoment via een sms of een e-mail met de afleverdatum. De ochtend van de levering volgt een tweede bericht met het tijdvak van 1 uur waarin de DPD chauffeur zal langskomen.
Een lastminutewijziging voor de levering? Met de inflight-opties kan je de datum én de plaats van de levering aanpassen tot 30 min voor het moment van levering. Dankzij live-tracking kan je bovendien jouw pakket volgen op een kaart en nagaan hoeveel stops de chauffeur nog moet uitvoeren voor hij aankomt. Deze service is beschikbaar op pc, tablet en smartphone (myDPD app).Download de nieuwe myDPD app en mis geen leveringen meer!
U bent van gedachten veranderd en u wilt uw bestelling annuleren? Neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op.
Als u de betaling niet heeft voldaan en deze ook niet is afgeschreven wordt de bestelling automatisch geannuleerd. Als u inlogd in uw account dan ziet u bij de bestelling “Status – Betaling” en “Factuur – In behandeling“. De bestelling wordt in dat geval niet naar u verzonden en de betaling ook niet afgeschreven. U kunt in dat geval dus een nieuwe bestelling plaatsen.
Dit kan via telefoonnummer +32 (0)489 002 343 of mail naar feniksknabbelhoekje@gmail.com met als onderwerp: het woord ‘Annuleren’ en uw zes cijferige bestelnummer (dus: ANNULEREN bestelnummer ……).
Alleen op deze manier kan uw bestelling misschien nog geannuleerd worden.
Mocht uw bestelling al de deur uit zijn, dan kunt u het artikel natuurlijk altijd binnen 14 dagen na afleverdatum retourneren. U krijgt dan zo snel mogelijk en uiterlijk binnen 14 dagen na ontbinding uw aankoopbedrag terug.
Wanneer u uw bestelling geplaatst heeft, zorgen wij ervoor dat u uw bestelling zo snel mogelijk in ontvangst kunt nemen. Als u de bestelling alsnog wilt annuleren, dient u zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u direct een bestelbevestiging per mail. Mocht u geen bevestigingsmail ontvangen hebben, dan kan dat twee oorzaken hebben:
1) Foutief mailadres
Waarschijnlijk heeft u in het bestelproces een foutief mailadres ingevoerd. Log in op uw account en controleer en verbeter uw mailadres bij ‘Persoonlijke gegevens’.
Als u uw mailadres foutief heeft ingevoerd, en de status van uw account is ‘IN BEHANDELING’ of ‘VERZONDEN’, dan betekent dat dat uw bestelling door ons wél goed ontvangen is.
2) Uw betaling is niet gelukt
Er is iets niet helemaal goed gegaan met de betaling waardoor uw bestelling niet goed is afgerond. Geen zorgen!
Log in op uw account. Als de betaling niet gelukt is, is de status van uw bestelling ‘BETALING’. Dit betekent dat we wachten op uw betaling.
U kunt nu twee dingen doen:
- U plaatst uw bestelling opnieuw. De bestaande bestelling wordt automatisch geannuleerd.
- U wacht even af. De volgende dag ontvangt u van ons nogmaals een mail met daarin de mogelijkheid om te betalen.
U heeft uw bestelling nog niet ontvangen en u maakt zich zorgen. Dat snappen wij !
Als uw bestelling in uw account de status ‘VERZONDEN’ heeft maar u deze nog niet heeft ontvangen, adviseren wij u een dag extra te wachten. In sommige gevallen doet Dpd.be in plaats van 24 uur iets langer over de bezorging van een pakket.
Als u uw bestelling, drie werkdagen na het bestelmoment, nog niet heeft ontvangen, adviseren wij u om contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer +32 (0)489 002 343 of via feniksknabbelhoekje@gmail.com
Om u zo snel mogelijk van dienst te kunnen zijn, verzoeken wij u het bestelnummer te vermelden in uw mail of bij de hand te houden als u ons belt.
Als u tijdens het plaatsen van uw bestelling zelf heeft gekozen voor een bezorgdatum, dan doen wij uiteraard ons best om uw bestelling op de door u gewenste datum te bezorgen.
In het bestelproces kunt u de gewenste bezorgdatum in het veld ‘Opmerkingen’ plaatsen.
Nalevering
We doen ons best uw bestelling in één pakket te bezorgen. Toch kan het voorkomen dat een artikel niet op voorraad is. Uw bestelling wordt dan gesplitst in twee (of meer) leveringen.
Als een artikel niet op voorraad is en nageleverd wordt, kunt u dat zien in uw winkelmandje en in de mail die u ontvangt als u de bestelling geplaatst heeft. Het artikel dat nageleverd wordt, staat in de kleur oranje vermeld.
Wanneer het artikel bij ons binnen is, sturen wij u het artikel meteen toe. U ontvangt hiervan een mail. Ook kunt u de status van uw (na)bestelling bekijken in ‘Mijn account’.
Uiteraard betaalt u geen extra verzendkosten voor het artikel dat nageleverd wordt.
Bent u gericht op zoek naar een artikel?
U kunt een artikel zoeken via de zoekbalk bovenaan de website. Hier kunt u een term invullen om te zoeken in ons gehele assortiment. Vervolgens zullen er een aantal artikelen getoond worden die aan uw zoekterm voldoen.
Zoeken in categorieën
Rechts bovenaan de website bevindt zich een handige ‘zoektool’. Door de splitsing in categorieën vindt u eenvoudig en snel het artikel waar u naar op zoek bent.
Dit geldt voor alle categorieën (hondenbrokken, hondensnacks en voedingssupplementen). Vervolgens komt u op de desbetreffende pagina uit, waar u gericht kunt zoeken naar het artikel.
Mocht u het artikel niet kunnen vinden, mail dan gerust naar feniksknabbelhoekje@gmail.com of bel ons even op het nummer +32 (0)489 002 343. Wij helpen u graag!
Vraagt u zichzelf af wat er op uw rekeningafschrift staat?
Wij vermelden op een rekeningafschrift de tekst:
“Kathleen Verbeiren – Feniks knabbelhoekje”
Wij helpen u graag met uw bestellingen, betalingen en uw rechten als consument.
We staan klaar om problemen op te lossen en bestellingen soepel te laten verlopen.