Klachten en beleid
Feniks knabbelhoekje dankt zijn succes aan de uitstekende kwaliteit, betrouwbaarheid, snelle verzending en uiteraard haar vertrouwde goede service.
Mocht u vragen hebben over een bepaald artikel, uw bestelling, uw verlanglijstje en/of andere zaken, dan kunt u 24 uur per dag mailen naar feniksknabbelhoekje@gmail.com of bellen met onze klantenservice.
Wij zijn van maandag tot en met vrijdag van 09.00 tot 17.00 uur bereikbaar via telefoonnummer +32 (0)489 00 23 43
Op onze website is het mogelijk om productreviews te plaatsen. We staan alleen reviews toe van klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan of een handelservaring hebben gehad. Alleen zij kunnen een review plaatsen.
De echtheid van onze reviews wordt gewaarborgd door verschillende maatregelen. We verifiëren de aankoop- of gebruikerservaring van elke reviewer om er zeker van te zijn dat de reviews authentiek zijn. Daarnaast kunnen klanten hun review alleen plaatsen nadat ze een product hebben gekocht. Dit helpt om de integriteit van de reviews te behouden.
Op onze website worden alle reviews van klanten geplaatst, zowel positieve als negatieve reviews. We geloven in transparantie en willen een eerlijk beeld geven van de ervaringen van onze klanten.
We plaatsen geen betaalde reviews op onze website. We moedigen onze klanten aan om eerlijke en oprechte feedback te geven, ongeacht of deze positief of negatief is.
Er zijn enkele gevallen waarin we een review niet kunnen plaatsen. Dit kan gebeuren als de review ongepaste inhoud bevat of niet relevant is voor het product of de dienst. We behouden ons ook het recht voor om reviews te weigeren die frauduleus lijken of waarvan we reden hebben om te geloven dat ze niet afkomstig zijn van echte klanten.
Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over ons en onze artikelen. Wij doen dan ook onze uiterste best om een perfect artikel te leveren met de daarbij behorende service.
Desondanks kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over een geleverd artikel, de afhandeling van een aankoop via onze website, of kunt u het gevoel hebben niet naar behoren te zijn behandeld door een van onze medewerkers. U kunt dit te allen tijde kenbaar maken door een mail te sturen naar: feniksknabbelhoekje@gmail.com
Wij zullen uw klacht binnen 48 uur beantwoorden. Indien wij niet aan deze termijn kunnen voldoen, zullen wij u daarvan op de hoogte brengen. Samen met u zullen wij een passende oplossing zoeken voor het probleem. Om de afhandeling van de klacht op een prettige manier te laten verlopen is het wenselijk dat u onze procedure opvolgt.
Het spreekt voor zich dat de producten correct zijn gebruikt en volgens de voorschriften zijn behandeld. Indien dit niet is gebeurd, wordt de klacht ongegrond verklaard.
Wij gaan ervan uit dat wij er samen met u als gewaardeerde klant altijd uitkomen. Mocht dit in het uiterste geval niet zo zijn, dan kunt u hier contact opnemen met het Europese online platform voor geschilbeslechting
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform ODR via https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Maar wij geven op voorhand graag aan dat wij redelijkerwijs onze uiterste best zullen doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat is altijd ons beste visitekaartje!
Wij gaan ervan uit dat wij er samen met u als gewaardeerde klant altijd uitkomen. Mocht dit in het uiterste geval niet zo zijn, dan kunt u hier contact opnemen met het Europese online platform voor geschilbeslechting
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
U kunt ook terecht bij het Europese online geschillenplatform ODR via https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Maar wij geven op voorhand graag aan dat wij redelijkerwijs onze uiterste best zullen doen om u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Dat is altijd ons beste visitekaartje!
Wij helpen u graag met uw bestellingen, betalingen en uw rechten als consument.
We staan klaar om problemen op te lossen en bestellingen soepel te laten verlopen.